Idrætskulturelle Væresteder
- et udtryk for den fysiske ramme i og omkring nuværende anlæg, der i mange år fremover vil præge vores udfoldelse, når det handler om idrætsaktiviteter, kultur- og fritidsoplevelser. "Tre i én" som et begreb, der samler aktivitetsmulighederne på tværs af idræt, kultur og fritid. Vi har i tæt sa...[Læs mere]
Service som konkurrencemæssig fordel
Det perfekte match mellem produkt og service og mellem service og effekt! Det er mange år siden vi sidst i dansk erhvervsliv brugte ordet "Serviceudvikling" - mange har sidenhen afviklet begerebet og der for kommet længere og længere væk fra kontakten med deres kunder. Vi har genopdaget begre...[Læs mere]
Mode barometer - positive modvinde
Modevirksomhederne viser vejen! Med Dansk Mode og Textil som kilde eksporterer vi fortsat for mage mia. kr. modetøj. 75 % af modevirksomhederne oplever fremgang i omsætningen, og 25% påtænker at ansætte flere kolleger, men kæmper med forsyningssikkerhed, likviditet, stigende priser på råvarer og...[Læs mere]
Skønheden og ud....
Kvalitet, originalitet og paskram er skønheden, mens udyret er "gul kampagne". Kvalitet koster selvfølgelig lidt mere - manglende kvalitet koster det hele. Etik - er alle former for regskaber på lang sigt og på den måde er almidelig økonomi og godt købmandskab også etik - bare opgjort på lang sigt. ...[Læs mere]
Code of Care
Mere care og mindre mig Code of Care handler om at tage hånd om hinanden på de danske arbejdspladser, så flere trives og færre sorteres fra.Vi kalder det "Mere care og mindre mig" i en overbevisning om, at mere care kommer os alle til gode - både som individer, virks...[Læs mere]